23:25

nu är jag hemma igen! var duktig och tog 20 i 11 bussen hem, för imr är det träning typ vid 10 -.- skiiiiiiiiiiiiiit kul
men ja, kvällen har varit helt okej. med rätt sällskap så! och då menar jag min älsklingsclara:)

mötte henne i lillån. åkte och träffade folk, var där ett tag. men sen GICK vi till lillåkiosken. var fett långt, så vi fick en rejäl promenad. klockan var typ 10 i 10 elr nått när vi kom dit och dom stänger ju 10. haha men ah tillsist fick vi med oss 2 pommes, bearnässås, godis och dricka. satte oss utanför och träffade viktor, gabbe och mårten. satt och pratade och hade mysigt med dom. och sen följde dom oss till bussen. clara åkte hem till sig och jag hem till mig.

nu ska jag fixa på rummet, ser verkligen för jävligt ut. asså på riktigt man ser typ inte golvet för alla kläder? :o haha ja, jag hade klädångest förut................

puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0