bild på bild heh

nu har jag fixat lite på rummet, så satte mig precis i soffan och kollar nu på my super sweet 16. asså jag har ingenting att göra, asså läxor och sånt och det är så jävla skönt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ikväll är det träning men den ska inte jag på, för jag har tränat och spelat match sen i söndags och min kropp orkar lixom inte. min rygg är helt död så jag kan typ inte komma upp ur sängen själv. illaaaaaaa! så nu ikv blir det bara softa och sen ska jag lägga mig tidigt! för imr ska jag ju till stockholm med my class. vi ska typ till riksdagen och sånt. sen får vi ju tid för att gå på stan och så också =)
SKÖNT SOM TUSAN
men haha vi får se hur det går att gå hela dagen för mig. annars så får ida bära runt mig! :)

hehe puss/towe


lite bättre bild på spexfotot heh (JAG SER UT SOM BAJS, HAHA, fyfan :()

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han med korset förstör ju hela bilden...! :S

2010-05-08 @ 19:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0