dagens

godmorgon! 

solen skiner utanför och det kanske kan bli en bra tisdag trots att jag fortfarande är förkyld (det gick inte över inatt cutcut heh). 

nu sitter jag iaf här och äter frukost & lyssnar på musik. fett med mys. 
vid halv 9 kmr emma och annlie och hämtar mig. och sen åker vi vidare till krematoriet. känns lite läskigt faktiskt :o men ah jag överlever nog. döden är en del i livet trots allt. 

efter skolan åker jag hem och tar det lungt. känns att det behövs. ska nog plugga lite smått ochså :)
men vi hörs då! puss/towe 


hah ful bild, jag veeeeeeeeeeet
men dagens outfit iaf
ljusa jeans och en gul/vit randig t-shirt 
+ smycken till detta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0