emma&ewelina

heeeeeeeeeeeeej :)

nu är jag hemma igen. kvällen/natten har varit jätte mysig!

igår blev jag hämtad här och åkte till kiosken och träffade ewe<3 vi gick till coop & köpte lite smått&gott. sen gick vi till bussen och åkte till hovsta för att kolla på emma och clara när dom spelade match. dom förlorade typ och jag, emma och ewe åkte med bussen tillbaka hem till ewe. emma fixade sig. vi åt lite mackor och sen gick vi till alla andra människor. satt typ där i 2,3 timmar och mös framför brasan. sen gick emma, jag och ewe. gick till bussen & åkte upp på stan. började regna som tusan, men även fast man bara hade shorts så var det inte kallt :o fett skönt!! när vi kom upp på stan så gick vi till mcd och köpte mat! satt där och pratade, sen kom det massa folk och haha ah det va fett kul :)
tog sen nån buss hem och kom väl hem till ewe vid 02:30, tog bort sminket borstade tänderna och så, sen gick vi och la oss i sängen. pratade massa och sen somnade :)

vaknade imorse vid halv 12 tror jag den var. elr 12 aja skitsamma, heh
låg kvar, pratade och sen gick upp och åt frukost. efter frukosten la vi oss i sängen igen. tog fram datorn&så bara:) mööjs
sen vid typ 2, halv 3 följde de med mig till bussen, och nu är jag hemma =)
tack för gårdagen,natten och dagen emma&ewelina! ni är ffffffffffffffffetans bra asså<33

nu väntar jag bara på att duschen ska bli ledig. då ska jag duscha & sen vid 4,5 kommer alexandra, johan och sussie :) ska typ fika och sånt. sen när dom åkt ska jag plugga... heh

bloggar mer sen, antigen när de åkt elr om jag hinner blogga innan dom kmr :)
puss/towe


på mcd igår, hah sötis :)


Kommentarer
Postat av: 3mma

du är bra towe!

dah för igår & idag ! <3

2010-05-23 @ 16:16:47
URL: http://eemmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0