fredag!

dagen har varit nice! engelska provet gick inte alls bra...

men ah efter skolan åkte jag upp på stan med elin. vi gick runt lite & jag köpte lite småsaker bara. kommer bilder på det senare tror jag. sen gick elin och jag mötte ida. vi gick runt vi också, sen satte vi oss i solen och åt glass. bilder kommer.
sen gick jag till bussen, mötte elin&johan. åkte hem och fikade med farmor, kjell, mamma, pappa, jane och magnus. sen hjälpte farmor mig med balklänningen. hon ska sy upp den för den är för lång. kommer nog bild på den senare, elr imr så kika in :D:D

ikv ska jag träffa emma, ewe och clara!! :D skit kul! men sen ska jag hem&sova för imr är dt träning tiiiidigt.... -.-

men ah vi hörs ikväll när jag kmr hem  puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0