godnatt inlägg

Har du:
Någon som förstår dig? ja!
Någon som du saknar? jaaaaaa
Någon som du hatar? hehe ja
Vem kramade dig senast? mammsen
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? mamma
Vem var du hemma hos senast? gösta
Har du några kärleksproblem? neee?
Har du pratat med någon idag? ja, med mamma i telefon, annars ingen haha!
Har du gråtit idag? nix
Har du skrattat idag? nix, hahaha fan vad tråkig jag är!!! :OOO
Jag:
Är singel? yepp
Svär ofta? ja (n)
Sjunger i duschen? jämt
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? asså hah om jag skulle få pengar så =)
Skrattar åt dina egna skämt? HAH, ah ibland
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? kanske
Har du:
piercingar? i öronen
Syskon? yes, en bror
Jobb? nejj
För många vänner? nej, det går inte att ha för många :)
Rymt hemifrån? eh hah iinte vad jag kmr ihåg
Färgat håret? nee
Bra självförtroende? nje
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja!
Varit kär? yes
Gjort något olagligt? ja hhhhihihii
Somnat i skolan? jaa, hah man blir så trött när lärarna läser! :o
Brutit ett ben? ja
Tappat bort mig i min hemstad? ne tror jag inte hah :D
Sett en fallande stjärna och önskat? självklart!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
Smugit ut utan lov? nej, jag är en duktig chey
En hemlighet som ingen annan vet? yees
Sovit en hel dag? nee
Somnat gråtande? jaa
Blivit generad inför folk? jappppp
Varit kär i någon utan att säga det till personen? ne
Ätit musslor? HAH nej fyfan
Varit på en festival? nje tror nt dt :o
Haft ett förhållande i under en månad? nej
Färgat ditt hår svart? nej
Vad:
Längtar du till mest just nu? sommarlovet!!!
Ska du göra i helgen? helgen har redan varit, men ikv ska jag fira min kusin
Har du för kläder på dig? t-shirt och underkläder
Gjorde du igår? var med roligt folk
Ska du göra i sommar? asså hah jag vet inte, men hoppas på liseberg med brudarna :D
Åt du senast? yoghurt
Har du för mobil? sony ericson w715
Vad köpte du senast? kmr jag inte ihåg
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? skrika, springa & ringa polisen
Vem/vilka:
Slog du senast? hah, vet inte
Fick du sms från senast? jennifer, missu!!!! =(
Skulle du kunna göra allt för? mina närmaste
Kan du lita på mest? jag vet inte, jag kan lita på många
Vet mest om dig? asså ingen vet allt, men ida tror jag vet mest
Sov du tillsammans med senast? clara älskling!! :)
Allmänt:
Har du pussat en groda? hah ja det tror jag, nån gång när jag var liten och ville ha en prins
Kan du hjula? yepp
Biter du på naglarna? jaaaaaaaaaaaa :'(((((((
Vad skulle du göra om du vann en miljon? SKULLE BLI AS GLAAAAAAAAAAAAAAD, skulle shoppa, åka utomlands och spara, sen skänka lite bara för att jag är så snäll
Skulle du kunna hoppa fallskärm? aldrig!
Har du sjungit inför publik? NEJNEJ haha, kmr jag aldrig göra
Är du hungrig? nej
Är du blyg? haha oftast inte, men kan hända
har nada att blogga om, så med detta inlägg säger jag godnatt&sovgott!
ska kolla lite mer på tv, men sen sova :)
imr har jag sovmorgon, fett skönt! och efter skolan imr blir det ftb träning, mycket kul! :D

puss/towe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0