hard work work

ah som ida skrev så är det en vääääääääldigt jobbig vecka dethär. har jätte mycket plugg och måste också hinna med och träna.. men ah det får gå bra :) 

träningen idag va iaf skit kul! alla va koncentrerade och det gick helt enkelt bara bra:)
dethär var ju också en uttagningsträning till matchen på onsdag, så vi får se om jag kommer med elr nt,
nu har jag precis duschat iaf. medans jag väntar på mat ska jag plugga lite. sen efter maten ska jag plugga ännu mer, men kl 9 är det norska hollywood fruar och det vill jag se :( men vi får se vad som hinns med:)

hörs iaf i ett godnatt inlägg senare :) puss&kram/towe


hahaha jag blev rädd när jag såg migsjälv.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0