kenza!

goddag!

nu är jag hemma, har precis ätit lite och har kollat lite bloggar och sånt. snart ska jag ut och sätta mig i solstolen och skriva klart min engelska. den ska lämnas in på måndag nästa vecka. och eftersom att sista skoldagen för veckan är imr så kmr jag inte ha tid att göra den nån annan dag. heh så ja, men det blir perfekt att sätta mig ute och göra den nu eftersom att jag inte har så mkt annat för mig =)

skoldagen har iaf varit bra! mycket skön faktiskt :)
först krematoriet. gick tillbaka till skolan därifrån. men det va skönt, solen sken som attan!
sen språkval. satt och ritade bara
lunch äcklig mat
håltimme på NO:n då satt jag, ida och emma och spelade kort
sen hade vi matte, som var soft
och sist skolarbete

jag bloggar mer senare puss/towe

och sen vill jag bara säga att jag ÄLSKAR kenza, hah så jävla skön!
"HEJHEJ..............................förlåt, det kliar lite"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0