lördag 12:43

tjena!

planerna igår ändrades, och blev inte som tänkt. men det ordnade sig iaf :)

började med att jag gick hem till ewe där emma&clara också var. vi gick och mötte gösta. och sen gick vi till gården, chillade där lite hh3h3h3h33h
gick sen vidare och mötte martin&hans tjej. gick hem till henne och ah så.
skulle egentligen åka hem ju. men jag stannade kvar & sov hos ewe med emma ist :) lika mysigt som sist! bäst är ni :)
vi kom hem lite efter tolv. va så jävla kallt!!! :o åt lite, pratade och sen gick vi ner och la oss i sängen. pratade mer och sen somnade. gick upp vid 9 idag och åt. jag och emma gick till lillåvallen och tränade. var helt okej:) men var fett trött så lite jobbigt va det allt =(

kom hem vid 12 och nu har jag duschat. ska fixa lite på rummet nu och sen fixa mig :)
för sen åker jag, mamma och ida till marieberg!

bilder från igår på stan föresten & sånt kmr sen :)

hörs snart igen puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0