lyackad kväll!

kom hem för ett litet tag sen och har precis ätit.

kvällen igår var supermysig!
började med att vi fick skjuts av micke till towes sommarstuga. där städade vi och sånt och sen spelade vi lite kort med tända ljus och lite snacks, heh=) efter kollade vi på en film och sen satte vi oss ute på alltanen omlindade med filtar och pratade. satt där ute i över en och en halv timma och hade det mysigt. sen skulle vi egentligen grilla i min stuga men eftersom det spöregnade gick ju inte det och då tänkte vi steka korvarna inne hos towe men hade inget smör.... så våran lunch och kvällsmat igår blev chips, ostbågar, godis och kalla korvar(y) somnade vid halv 3 ung.
vaknade vid halv 12 och satte oss och kollade film och åt kräm + en massa godis och sånt sen. så nu behöver jag verkligen gå på träningen sen som börjar vid 6! städade iordning och sen kom micke och hämtade oss.

nu ska jag snart packa upp väskan och sen städa lite på rummet. sen vid 6 somsagt så är det ju träning och efter den ska jag träffa vera=) bilderna från igår är på towes mobil så dom får ni av henne sen eller imorn. nångång iaf.

hörs snart igen! puss/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0