mys med syster

my day:
mötte ju towe på stan som hon skrev.
vid halv 5 ung gick jag hem till emmas morfar där emma var och sen åkte jag med dom hem till emma. när vi kom dit bytte emma och jag om och sen tog vi moppen till kalket. ah sen hem igen och åt sen vid 8 typ skjutsade dom hem mig. var själv hemma med kinn då ett tag så vi tog fram chips osv och kollade på avatar. mysigt
nu ska jag sitta vid datorn ett tag till sen göra mig iordning för att sova och imorn blir det upp tidigt för träning ju. men hörs imorn! puss/ida

och idag föresten så åt jag både årets första mjukglass och grillade mat:D
hur sommrigt känns inte det!


vid kalket. r.i.p:(


loveyah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0