söndag

tjena!

jag hann inte blogga imorse. hah försov mig som ett svin asså!
först kom pappa och väckte mig typ halv 9 elr va det var. då somnade jag om igen. sen kom han igen och väckte mig men ah somnade om då också. sen var väl klockan 9, kvart över 9 nånting så kom han upp: men fan towe gå upp nu!!!!!!!!!!
haha, ah jag hann iaf och ida kom och hämta mig typ 10. ah sen har ni ju hörs av ida vad vi gjort.
kom iaf hem vid halv 5. duschade och sen kom farmor och kjell. åt med dom och har fikat nu.  ikv ska jag inte göra nått. elr kolla lite på real matchen, DOM MÅSTE FÖRLORA!!!!!!!!!!!!!!

men just fan, det är ju wallander ikv? antar jag? men ne det orkar jag nog inte kolla på. men vi får se hörs sen igen för nu ska jag ner och vara social puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0