tokjöns

nu är jag hemma från träningen. elr har varit det i en timme nu, men ah iaf :) när jag kom hem duschade jag, rakade benen och åt och så =)
alla värkade tycka att träningen sög, hah men jag tyckte fan det va kul :o heh
nu sitter jag och kollar på top model, men snart börjar sista avsnittet av svenska hollywood fruar. sorgligt som fan.
och jag pluggar också föresten, innan träningen gjorde jag klar idrotts inlämmningen. och nu gör jag lite SO :)

imr börjar jag föresten 20 över 12!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fattar ni vad skönt? :)
vi har hål på de 3 första lektionerna, och börjar sen med NO 20 över 12, sen matte och sen skolarbete. mycket jävla nice alltså :)

men nu ska jag plugga vidare & kolla tv hörs sen igen puss/towe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0