torsdag/fredag

internet funkade inte igår som ni kanske märkte.
men vi gick iaf ut i boden med vatten, nån energidryck och bananer och började kolla på avatar.
vera hade redan sett den och somnade efter mycket mindre än halva, så jag kollade klart på den helt själv. helt övertrött också så satt och skrattade åt typ allting. men ah väckte vera när den var slut och vi bäddade ut soffan och somnade.

vaknade vid halv 12 imorse. gick in och åt frukost och sen lite senare gick vi ut på en lång promenad/joggingtur. lite blandat. kom hem, åt och sen skulle vera med bussen vid 5. då städade jag lite i boden och sen har jag gjort armhävningar, situps osv och sen kom pappa med sallad från lillågrillen. nu ska jag alldeles strax duscha och sen kommer vera hit igen=) hörs lite senare puss/ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0