trött!!

tjaaaaaaaaa :)

dom åkte vid 10, då borstade jag tänderna och satte mig och kollade klart på a cinderiella story, hah ne jag vet inte hur det stavas. den slutade nyss och nu ligger jag i sängen. ska snart sova, bara kolla lite bloggar och så :)

imr är det iaf sovmorgon, fett skönt!
och förut föresten så ringde lotta och frågade om jag ville spela match med damerna imr, men jag tror inte jag pallar det, tränar hellre. så hoppas inte jag behöver vara med!

jag kommer inte uppdatera mkt alls den här veckan, har jätte mycket plugg + träningar och match. så ah ni får stå ut med dålig uppdatering.
ska försöka blogga imr bitti, annars blir det väl imr kväll.

föresten fick jag ett par nya solglasögon av sussie, johan och alexandra när de var här! tack (L)(L)

puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0