ingen bild, mkt text

goddag! första maj idag! känns riktigt jävla bra asså :D snart sommarrrrrrrrrrrr

kvällen igår började riktigt fint! jag mötte elin&mickan på bussen som gick vid typ 6. anna och lina gick på vid hovsta och sen åkte vi vidare till lillån. där mötte vi clara och emma vid bussen och gick sen till ewe. var där lyssnade på musik och fixade oss. gjorde lite mat också heheh
sen typ var väl kl 8 elr nått och då började vi gå dit alla andra var. mötte john på vägen. var där ett tag och hade det trevligt. sen började det regna och då blev allt fel hah min väska försvann osv osv
ringde runt till alla människor i hela jävla lillån typ. men sen mötte isak mig med den iaf och jag blev skitglad! danke:D
sen åkte jag in till stan med emma, ewe och clara med fler.
tog bussen till hovsta vid kvart över 1. träffade elin och anna och sen åka hem.
typ kvällen i en kort veriton elr hur det stavas
blev väckt imorse vid 10. hoppade in i duschen och sen åt frukost. mormor och morfar kmr om en timme, ska äta lunch här med dom då. sen åker jag och mamma förhoppningsvis till marieberg. men skriver igen senare puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0