valborg...

... was great=)

började med att jag och vera, efter att vi gjort oss iordning, fick halvspringa till bussen (så blev inga outfit bilder). men det var helt i onödan eftersom det stått att bussen skulle komma 22.06 men i busskuren stod det att den kom 22.38. så vi gick till stan istället. mötte calle, per, enlil och ludvig vid resecentrum. var på stan ett tag och sen åkte vi hem till calle i adolfsberg. var där ett tag och sen åkte vi in till stan igen. eller bussen skulle gå om 40 min då så vi gick... fast hoppade på bussen nångång längst vägen. vera och jag tog bussen hem till henne vid två. vid tre satt vi och åt potatissallad mm och låg och pratade inne deras mysiga balkong. sen somnade vi tydligen mitt i maten. vaknade vi 5 igen. vera la sig och sov i soffan och jag i sängen. vid 8 vaknade vi igen och solen lös och det var helt perfekt väder. vera la sig i sängen och vi somna om. vaknade vid halv 12 och det var storm ute..... gick upp, åt frukost och sen kollade vi på tv tills mamma kom vid 2, halv 3 och hämtade mig.

 
matlagning vid 3.

 
lite av outfiten.                                         ute på balkongen
hade då inte sådär snygg uppsättning av håret.
men tröjan är en magtröja jag lånade av vera,
sen genomskinliga leggings och en svart kjol:)

 
choklad i yoghurt till frukost(y)

 
            smält choklad              på             ben&jerrys

 
 
 

bjuder på den sista. ser inte ut att ha nått hår....
lite bilder från igår/idag iaf. blev inte mycket från kvällen men.
hörs pusss/ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0