18:23

hola amigos!

towe är glad idag. riktigt glad faktiskt. även fast vädret sucks!
dagen började med tema. det va soft, men jag, emilia, matilda, ida och elin tog lunch lite tidigare och drog upp på stan. hehe
10 över 1 va det engelska. fick en bok och läste den bara. åkte sen upp på stan. bytte busskort ÄNTLIGEN! och sen hem. enda sen när jag kom hem vid 4 har jag pluggat. franska, SO och NO. franskan har jag pluggat in flera glosor och verb som jag kan helt okej nu alltså! på SO.n skrev jag bara lite i inlämningshäftet som vi fick idag. på NO.n läste jag bara igenom redovisningen jag har imr en gång. nu är min kväll fri från plugg så nu ska jag ner och ta bort sminket sen laga mat. är ensam hemma, så nu ska jag hitta på nått riktigt gott! hörs sen puss/towe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0