julkänslaaaaa

hej på er! :D

min dag igår blev väldigt väldigt lång! men rolig :D började ju med skola. engelska, matte och idrott. sen till stan, mötte emma och vi åt mat tillsammans. åkte sen vidare till lillåhallen för att spela cup. cupen gick ju inte direkt så bra haha, nefyfan, skit gick den hehe men ja vi är glada iaf :D clara och jag drog hem till viktor vid 11 där det va lite folk. va där ett tag och sen drog vi vidare till stan och vivalla. blev inte attt vi va där så länge för sista bussen gick 2 nånting, men då åkte vi hem till viktor igen och hade det roligt hela natten lång!
pappa hämtade mig vid 12 idag och nu är jag hemma. har precis ätit 2 toasts och druckit oboy!
vid 6 ikv har jag match. men innan dess ska jag fixa på rummet, och sen ställa fram julstakar i fönstrena, det är ju fan advent imr!! julkänslan måste fram nu :)

bloggar senare igen pussssss/towe


bild på mig och älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0