min onsdag

godkväll på er alla!

tog 20 över 2 bussen hem idag, ist för 20 över 3. fett soft! i hovsta hoppade clara på och vi åkte hem till mig. kollade paradise hotel och pantionärjävlar. HHA för kul! sen gjorde vi mat och drog iväg på match. matchen gick bra, det va roligt att spela och jag fick göra mitt första mål för denna inomhussäsong :D mkt roligt! kom hem vid halv 11, har nu duschat och ska sitta här i sängen och mysa ett tag till. sen sova! imr ska jag upp  tidigt! blir en jäääävligt lång dag imr. för börjar kvart över 8, slutar 4 och då åker jag direkt på träning som börjar kvart i 5. sen kommer jag väl hem vid halv 7, 7 nångång. bloggar då! puss och kram / towe


clara och jag! älskar den tjejen alltså<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0