söndag 15:35

tjenamors!
igår skjutsade mamma mig till lillån, vi hämtade upp clara i hovsta också :) sen drog vi hem till emma!
gick till coop, kollade video från spanien, lite heartbreakhotel och clara gick runt 11. emma och jag la oss i sängen och kollade skräckis.

imorse gick emma och jag upp vid halv 11. vid halv 12 drog vi till lillåhallen för att kolla matcher. pappa hämtade mig halv 3 typ. åkte förbi coop och köpte ben&jerrys. och nu är jag hemma!
har precis fixat massa på rummet och nu ska jag kolla lite "livet enligt rosa". sen tror jag att jag tar mig en skön dusch, raka benen måste göras.
senare ska jag träffa ida♥ men ja, vi hörs sen puss/towe



Kommentarer
Postat av: Cotswolds

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-04-30 @ 20:58:23
URL: http://cotswolds.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0