verkligen min dag idag!

började med en inte alls jobbig dag i skolan + min favorit mat hehe
åkte sen upp på stan och köpte skorna - det var dom sista i min storleken!
gick sen till bussen jag missat för att kolla nästa - den är försenad och kommer precis när jag ställer mig där.
åker till gustavsvik och gymmar - går skitbra!
susanne (veras mamma) var där tidigare idag så åkte med henne - slapp åka buss hem!
kom hem, åt, kollade tv, pluggade och gjorde fruktsalld åt mig och kinn!

nu ska jag plugga lite till sen bara ta det lungt. men absolut inte dricka te! låg vaken flera timmar inatt för att jag inte kunde somna-.-

hörs imorn efter dansen! puss/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0