biggest loser sverige

hemma från träningen! riktigt kul va det, jag har saknat det riktigt mkt. men jag va inte med på skottövningar för är rädd att det ska göra för ont i knät då. men annars gick det bra! =)


när jag kom hem duschade jag lite fort och nu ligger jag i sängen och kollar biggest loser och dricker varm oboy. jag bloggar efter det igen puss/towe


här är en ful bild på mig och min vän emma!
ville bara säga att du är en liten rolig prick, sjukt bra och att jag älskar dig =>
saknar sommaren, saknar oss tjejer♥

Kommentarer
Postat av: emma

hahah bilden, så jävla rolig !

och jag älskar dig towe, förjäva mkt !

2010-09-20 @ 20:20:24
URL: http://eemmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0