göteborg

förlåt för tråkig uppdatering och typ inga bilder.
men funkar ju inte somsagt.

dagen har iaf vart bra! stan efter skolan, köpte lite saker, sen åkte jag hem och blev hämtad vid bussen av hemma på sin coola moppe(h) åkte hem till mig, åt, och sen har vi bara chillat=)

emma åkte för en stund sen och nu håller jag på och packar till imorn. blir hämtad av mormor och morfar när jag slutar vid halv 3 imorn och vi åker direkt däifrån till göteborg. där ska jag träffa kusinvitamin min och alla andra:) inte sett dom på typ ett år känns det som! kommer iaf bli riktigt kul, men väldigt dålig uppdatering i think. eller ah det bror ju på. kommer hem på söndag iallafall och då ska ni få bilder om det går. men vi hör när vi hörs! puss/ida

Kommentarer
Postat av: emma sjöö

kom "hemma" på sin coola moppe, inte emma då?(a)

tycker vi hade det mysigt idag sötis, som vanligt!

älskar dig mest<3

2010-09-02 @ 22:24:52
URL: http://eeeeemmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0