härliga dag

nu har ida bloggat massa med bilder. mycket roligare att läsa då hehe :>

ajah, på bussen till lillån mötte jag ted. pratade lite om helgen och så & sen skildes vi åt när han skulle på träning och jag skulle till lillåvallen. där träffade jag emma. vi stog och tog inträde, fett tuffa. clara och ewe kom också, mycket trevligt! clara och jag vandrade till bussen vid kvart över 7 nångång. och anna och elin kom också. kom hem vid kanske 8. samuel va redan hemma så vi lagade mat och satte oss och kollade idol. nu ligger jag i sängen och ska kolla lite bloggar och sånt ni vet. sen ska jag nog sova!

imr börjar jag 20 över 10. sen slutar jag halv 3! men bloggar nog imr bitti om jag hinner! hörs puss puss puss / towe

här får ni 2 söta cambilder som jag nyss tog eftersom att jag inte har nåra andra bilder just nu heh




Kommentarer
Postat av: Siri

Vad händer i helgen? ;) btw, vi får höras och ses i nästa vecka? :D

2010-09-09 @ 22:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0