helgen

fredag; emily kom inte men var med vera och linus. vi bakade kladdkaka (gissa vem som skulle dekorera kakan med socker lite fint sådår och öste på med massa salt istället?), ah vi åt saltkladdkakan och kollade på idol iaf och sen gick vi hem till mig och kollade på film. somnade vid halv 3.

lördag; var och gymmade och badade på dan och på kvällen gick vi hem till gavin och åt god mat och sen efterätt, friterad banan och glass! kollade på salt, farsan och iron man. gick sen hem och sov i boden. kommer inte ihåg vad klockan var då.

söndag;  vi vaknade efter 11 nångång. åt frukost och sen kom gavin. har inte gjort så mycket, suttit vid datorn mest. dom gick iaf för ett tag sen och jag har butt påslakan och sånt och ska plugga lite nu. klockan 6 ska vi vara hos farmor och farfar och äta mat. han fyller trorja. gott ska det bli! när jag kommer hem ska jag plugga mer och sen fixa naglarna om jag hinner. puss/ida


ända bilden som går att ladda upp just nu.
när vi bakade i fredags :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0