min dag

clara hanell om svar på kommentarer ala towe:
towe, det var jag........ heh

svar: synd att clara hanell va med när jag köpte allt? haha

hejhej hemskt mkt hej!

skolan va helt okej idag igen. började med idrott, paddlade kanot! sen natur, matte, tema och sen klassråd. på naturen hade vi bara genomgång typ. matten gjorde vi inte så mkt. temat skrev jag, elin och ida klart våran saga hah. rolig blev den allt: Det var en gång en rik jävla brud som hette pippi, även kallad party-pippi! haha vi skulle ta typ nån gammal saga elr astrid lindgren historia och sen förnya den lixom, haha mycket kul! på klassrådet så fick vi reda på frånvaron bara. slutade 20 över 2 ist för 3. drog upp på stan med alexandra. åkte sen bussen hem vid 20 över 3 med ida. nu är jag hemma och har precis ätit lite. nu ska jag sitta här ett tag till för är skit trött. orkar inte göra nått typ. sen måste jag plugga =(
hörs efter allt plugg! / towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0