mkt text ingen bild

stina om mkt text fan:
ida då?

svar: men haha vafan! jag och elin pratade om det. eller jag frågade ju henne eftersom att hon bor nära? och såklart ida ska följa med oss lixom. det är ju inte direkt så att vi lämnar kvar henne i skolan. haha störde mig som fan på det här kommenteren som ni märker kanske

dagen har varit bra! först franska, film och läxförhör. sen låg håltimme på 3 och en halvtimme. åkte hem till elin, pluggade lite och åt mat. sen gick jag på stan handlade ett par ridleggins och svart halsduk. orkar inte ta kort på det. sen träffade jag emilia och matilda och vi åkte tillbaka till skolan. hade tema och kollade film. sjukt soft! åkte upp på stan och mamma hämtade mig & vi åkte till adolfsberg till en sjukgymnast. fyfan vad coolt det var! han var så enormt duktig. han lixom bara kände handen över mig. sen viste han PRECIS vart han skulle trycka och vart jag hade ont :o helt otroligt!
det va nått fel på min muskel i mitt knä/lår så han höll på massa med det och dt gjorde sjuuukt ont asså! sen så såg han att min fot inte va som den skulle. det va en gammal stukning som inte läkt så den va helt sne. han drog och knäckte tillbaka den. fyfan säger jag bara haha =)
men ah åkte därifrån och när jag hem va jag tvungen att göra massa övningar som skulle stärka knät/foten. sen åt jag och har pluggat lite. om typ 5 min börjar idol så jag ligger nerbäddad i sängen heh bloggar sen puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0