söndag

godmorgon på er!

igår åkte jag upp på stan och mötte viktor och clara, fixade lite saker. sen gick jag och clara till mcd! tog sen bussen till lillån. mötte emma och ewe och gick till lillåhallen. kollade match och sen gick vi till coop. köpte lite stuffs och sen drog vi till bussen. åkte hem till mig. efter ett tag kom elin och jonte. va hemma hos mig hela kvällen och hade det kul! hängde på chatroulette, va ute och så! vid 4 gick vi och la oss typ och vaknade 11 imorse. gick upp och åt frukost sen drog alla vid typ kanske halv 1. jag har  städat lite för mamma och pappa kommer hem vid 3 idag :) men pappa åker till göteborg och ska jobba vid 4a igen =(=(=( men ah nu sitter jag iaf i soffan, kollade repris av idol för jag har inte sätt alla så det va bra :D och så dricker jag te. ska nog plugga lite snart också =>

bloggar snart igen puss/towe


right now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0