tråkigt inlägg igen utan bild hah

godkväll!

slutade skolan halv 3. åkte upp på stan med ida och vi tog 20 över 3 bussen hem till emma. mös hemma hos henne åt mat och sen kom elin => pratat, kollat tv och så♥

tog 5 över 7 bussen hem. duschade och nu sitter jag i sängen. kollar tv och äter lite naturgodis. om jag har glömt att berätta det så äter jag inte godis längre. elr ska hålla upp med det, chips och läsk. får se hur det går haha ;)

imorgon börjar jag halv 12 föresten. men såklart går bussarna härifrån bajsigt! bussen går halv 10 härifrån, men jag ska nog gå ett tag på stan på morgonen elr åka till skolan och plugga lite, men ah får se hur vädret blir ochså :> har klassens idag imr också föresten. ska typ sitta och grilla i skogen hah :D men ja hörs mer sen puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0