bonjour

började ju halv 12 idag! hade engelska då men läraren var sjuk så fick lite upg av nån annan att göra. gick tidigare, valde partie sak, åt och sen hade vi tema. halv 2 tog vi skolfotto. lika illa som vanligt. efter fortsatte vi med tema och sen slutade vi vid halv 4, 4. åkte upp på stan och åt med elin och felicia. sen tog jag 5 bussen hem och fick sälska av andra elin:) nu är jag iaf hemma. sitter och funderar på om jag ska gå ut och gå eller inte? får se. klockan 8 ska jag iallafall kolla på idol med min älskling pelle! puss/ida



Kommentarer
Postat av: Anonym

(till ida)



Hej! såg att du haft olivolja i håret, tog det bort det slitna?:) kram

2010-09-16 @ 19:14:58
Postat av: Anonym

(till ida)



Hej! såg att du haft olivolja i håret, tog det bort det slitna?:) kram

2010-09-16 @ 19:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0