27 februari

började dagen med presenter och god frukost!
sen invigde jag mina nya rumpskor (reebok easy tone, sånna nivet)
på en timmas promenad (man skulle tydligen gå max 20min första
gångerna man använde dem). helvete vad ont i fötterna jag fick kan jag lova!
sen hem, duscha, fixa, baka blåbär och choklad muffins a la ida till
min söta släkt som kom vid 3. åt alldeles för mycket.. sen åkte jag hem till
emma vid 5. fick god mat och efterätt och hade det mysigt som vanligt ♥
kom hem vid halv 11. ska strax sova och vi hörs föresten inget imorn.
eller kanske på kvällen får se. puss/ida

lite godsaker


bakelse från mina fina vänner ♥
kom och plingade på, sjöng och bjöd på den här fina saken! hihi


tårta a la pappa


pannacotta a la anneli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0