från och med du

Holabolla! jag är lycklig!!

skoldagen idag var soft som ida skrev, gick jätte fort och åkte sen upp
på stan med ida och elin. mötte även felicia. halv 5 åkte ja till lillån och
tränade med underbara LEAH. var sjukt jobbigt, men kul! är så glad
efteråt! kom hem, åt soppa&pannkakor och har precis duschat. nu ska
jag kolla på oth och sen sova! ska bli skönt. imr skjutsar pappa mig till
skolan kl 10. bloggar kanske imrbitti om ja hinner.
men efter skolan imr iaf ska ja och ida dra och sola. sen handla massa
gott. sen bär det hem till henne och sen till mig och ha en myskväll.
underbart, va så länge sen♥

blev mkt text nu :) men ja, vi hörs imr sötisar puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0