lycklig

Det är så kul att vara glad. älskar att vara glad. älskar att må bra.
åhh så härligt:))

träningen gick bra. jag körde på hårt iaf. även fast halsen mår dåligt. och lite sämre nu efter också. men jaja:) har duschat nu och ätit lite risgrynsgröt. nu blir det nog lite glass elr te och krypa ner i sängen och sätta på nån film.

och kul att det var en grov misshandel på min skola idag, haha ambulans och polis... nice! elllerrrr???

imr har jag sovmorgon!!!! pappa skjutsar mig till skolan kl 10 :) bloggar nog imr bitti, om ja inte försover mig(a) puss och kram / towe :)


längtar tills serien och utomhus säsongen!! underbart kmr det bli

Kommentarer
Postat av: tilde

jag längtar efter att få träna...

och uteeeeeeeeeeee! <3 :D

2011-02-10 @ 20:53:33
URL: http://wahlstedt3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0