söndag 17.01

inte bloggat på länge för ah, vet inte, inte orkat, inte haft lust och grejer.

har vart en händelserik helg iaf
efter skolan i fredags solade jag sen hem, duschade och gjorde mig iordning
för att sen åka till kbg. missade första bussen
tog sen fel och fick vänta ute en halvtimma i lindesberg på rätt buss... i converse
gick sen av vid fel hållplatts
blev hämtad på scoter och det var fan en nära döden upplevelse, men sjukt kul:D
åkte hem till tobbe där emma, juden och billy var. kom sen lite fler folk och
sen gick vi till bångbrofolkan. kvällen där var väl både bra och dålig.
åkte sen med emma och tobbe hem och somnade direkt.

aldrig frusit så mycket som jag gjorde på fredan och heller aldrig haft så ont i huvet som jag hade på lördan. men efter lite pizza blev det bra! åkte iaf hem med 16.10 bussen. kom hem, duschade, gjorde mig iordning och följde sen med hedvig till nån som fyllde 18. åkte hem efter 12 nångång, var hur trött som helst.

idag skulle jag åkt och gymmat men blev inte så. kanske gör det imorn istället.
ska bara ta det lungt idag, rensa ut lite kläder kanske och sen kolla film och mysa.
puss/ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0