11:38

har inte min sladd till datorn så bilder får vänta.
men jag har inte bloggat på länge så tänkte berätta vad jag gjort. torsdag-fredag åkte jag och elin till harge. bodde i en stuga som låg precis på stranden, badade, solade och hade mysigt! på fredagen åkte vi hem vid halv 3 kanske. då åkte jag och linus hem till mig. jag duschade och fixade mig sen drog vi in till stan igen. han åkte hem och jag till elin. hos elin var felicia också. vi fixade lite mer och sen drog vi till siri. drog sen till nya hjärsta med massa folk och hade kul enda till kl 5 på morgonen! sov hos siri och på lördag gick jag på stan med emma! åkte till stugan på kvällen, mådde så jäääävla dåligt. sjuklingen. mår fortfarande dåligt. men inte lika mkt.
var i stugan hela dagen igår, sov och kollade tv bara. det behövdes för mår bättre idag. nu är jag hemma och ska packa och duscha för imr bär det av till västkusten!!! YEYY :D
puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0