nice to nice to know you lets do it again

hej sötnosar! igår när ida kom åkte vi ut på en båtpicknick i kvällssolen. myspys! mös sen hemma hos henne lite och sov sen i min stuga! mamma väckte mig imorse vid kanske 9, fixade mig och mamma och jag åkte till stan. jag träffade siri, vi gick till java och åt frukost och sen hem till henne, besökte sen knuffen somsagt och sen hängde vi på siris balkong resten av dan, myspys! så jävla bra är den tjejen alltså!
åkte hem vid kanske halv 5. när ja kom tillbaka till stugan kom ida över och vi badade. spelade sen lite sims och nu är ida i hennes stuga med joel. jag och mamma har kollat wallander och nu ligger jag i sängen och ska snart sova. ska bli skönt! imr ska jag upp och sola för ska bli hyffsat väder, sen ska jag nog träffa ida och joel också!
ska hem imr också, bloggar när jag är där! puss/towe
ida på våran picknick!
frukosten på java!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0