tisdag

höll på att blogga igår, men då tog internettet slut. jippie!
helgen var hur galen som helst, går inte att beskriva den på nått annat sätt, helt facking crazy. mådde piss i söndags, fyfan! jag och ida städade i stugan, haha hur mkt saker som helst som va trasiga, va fett kul att hitta allting hah :D
åkte iaf hem och låg i sängen resten av dan, kollade film lite, grät lite, sov lite.
i går åkte jag till linus för troligtvist sista gången, lite tråkigt men sant. efter det åkte ja ut till stugan och spenderade dagen här. är så jävla mkt som snurrar runt i mitt huvud just nu så det är sjuk! vaknade kl 1 imorse och la mig direkt på bryggan för va så jävla varmt. har legat där hela dagen och snart kommer ida hit. vi ska ha det mysigt. imr ska ja upp på stan, till knuffen och lite sånt. bloggar mer imr, puss/towe
2 bilder från igår

Kommentarer
Postat av: anonym

va stark du är vackert , så vackert att när man ser dig glömmer man bort sina bekymmer man ser bara en ljust framför sig som gör livet mycket enklare du är vackert som ros och låt ingen förstöra detta, du har massa vänner och många som bryr sig om dig kom ihåg när du mår dåligt, jag tillhör inte en av de du kommer aldrig att få veta vem jag är, jag säger bara en sak du är mer än vad du tror

2011-07-27 @ 00:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0