19:05 lördag

gårdagen va nice! ida och ja kom ut vid halv 1 nånting, då la vi oss och solade direkt. tog också första doppet för iår! sen kom emelie och elin och senare kom vera. vi grillade, pratade, badade tunna och hade det mysigt. men natten va ett helvette, FAN vad mycket mygg. helt sjukt, så har inte sovit mkt alls...
idag har vi solat hela dagen!
nu är jag hemma själv, ska vara det hela natten och kvällen. hur skönt!!! har precis tagit mig en dusch och freshat. ska bara chilla nu ikv, är sjukt trött efter natten och efter hela dagen i solen. imr ska jag på stan med clara och sen ska ja till mormor. efter det ska jag och alexandra kolla fotboll:) puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0