20:45

Hej kära läsare. har haft en otroligt fucking bra dag. började med att ja kom till skolan för lite matte, och sen vollyboll ute i sanden på idrotten. underbart. åkte sen upp på stan och har spenderat min dag där tillsammans med min älskade emma♥ vi har gått runt och shoppat och ätit. jag fick med mig två par örhängen hem(sånna där clips jag har letat efter så jävla länge!!!), ett par shorts, trosor och mascara. super!
kom hem straxt efter sju, duschade och nu sitter jag i sängen i mjukiskläder och kollar talang. blir en hemmakväll ikväll, skönt!
bloggar imr igen näär jag vaknat, puss/towe

http://www.youtube.com/watch?v=kr9LhhdKSyg älskar denna haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0