22:54 måndag

jag har inte bloggat alls sen i typ lördags, ojsan. men har inte haft tid! i fredags spelade ja iaf match och sen åkte ja hem och chillade framför film med mamma och pappa. på lördagen var ja på vårshow med felicia och elin och när ja kom hem kl 22 var lucas min lilla kusin här. vi spelade lite schack på min dator och sen sov.
på lördag morgon åkte ja ut till stugan med mamma, pappa och lucas. vi grillade, spelade fotboll, kastade freespee och fikade. åkte hem därifrån runt 3, och då åkte vi ner till ölmbrotorp och spelade mer fotboll! efter en och en halv timme åkte vi hem och duschade och chillade lite hemma. pappa skjutsade mig sen vid 7 till linus och så sov jag där tills idag. vi började 10 och jag åkte till mormor och morfar kl kvart över 12. halv 6 kom mamma och vi åt god mat. morfar jag och mamma åkte sen och kollade fotboll:) kom hem halv 11 och nu ska ja snart sova. lång tråkigt text men haah, jaja! bloggar imr, lovar / towe
lite av min fredagkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0