ni får bilder imr elr nånting

kvällen igår va jätte kul! grillade med massa människor och hade kul! hade också ettårsdag med ewelina, emma och clara, känns som om jag känt er hela mitt liv. vet inte vad jag skulle göra utan er♥
emma och jag gick hem till henne på natten och fortsatte ha roligt haha. somnade nångång och vaknade kl halv 1. åt frukost, åt lunch, kollade tv och åkte och tränade. efter träningen kollade jag lite på damlagsmatchen. åkte hem efter första halvlek. sen ja kom hem vid 6 har jag hunnit ätit, STORstädat HELA mitt rum(lovar, det glänser) och duschat. nu ska jag skjunka ner i soffan under en filt, dricka te och äta glass. hur skönt!
puss och kram på er / towe
bild från valborg förra året :)

Kommentarer
Postat av: ewelina

åh ett år ! <3<3

2011-05-02 @ 08:24:47
URL: http://eewelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0