poeten nr1

åkte ju upp på stan igår vid halv 2. mötte fredde och linus. gick hem till fredde och sen åkte ja och linus hem till linus. efter ett tag kom amanda och fredrik, var ute och kollade lite fotboll. vid halv 8 mötte vi upp folk för att handla och sen drog vi vidare för grillfest. mycket folk och hög musik! sjukt nice, cyklade hem till linus på natten. blev hem skjutsad vid 10 imorse och kom hem för aknske 20 min sen. nu taggar jag till match!! fdricker massa vatten! JAG ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD
bloggar när ja är hemma igen, matchen börjar 1 så är väl hemma runt 4? vet itne ehhe
puss/towe
när denhär bilden togs förra sommarlovet så satt jag och clara på någon bro,
vi viste inte då att det skulle bli den bästa kvällen på hela lovet!
längtar efter dig, sommarlovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0