hos elin

hej alla sötnosar! towe här :) 

nu så sitter jag hemma hos elin med emma. vi kom precis hem från stan
där vi har varit sen klockan 2. det har varit väldigt mysigt
och jag har hittat masser med fina saker! fast allt jag hittade
kunde ja ju såklart inte köpa, jag hade ju bara 200kronor.....
men jag köpte iaf en kofta från gina tricot och en tunika på indiska.
sen träffade jag ted och gustav en snabbis, men dom var dryga 
så jag gick tillbaka till elin,emma,jens och johan. 

nu har ida också kommit så nu ska vi 4a hitta på nått roligt. 
kanske blir att gå ut senare, men just nu regnar det så vi får vänta lite. 

hörs senare, 

puss / towe


här är sötis elin, loveyah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0