beteendevetenskap på risbergska

yes, kom precis ut ur duschen. kom hem från risbergska vid kvart över 7. duschade direkt och nu väntar jag på att klockan ska bli 8, för då börjar ju mammas pojkar. wihoo! imr har jag sovmorgon också fyfan vad skönt!

jag har varit världens tröttaste människa idag fyfan, haha låg vaken och pratade med viktor i telefon till typ 1. och så somnade ja inte fören två typ? ahja imr får jag sova länge:) elr typ 1 timme längre, men det är bra iaf:D

 

beteendevetenskaps programmet på risbergska verkade jätte bra tkr jag! skolan var bra, alla var trevliga och som ida sa, det finns inte bara tjejer där, utan killar också (y)

snart lägger jag in lite bilder från veckan/dagen

 

hörs puss/towe


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem viktor?

2009-11-26 @ 20:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0