händer i helgen mina vänner?

min helg är packad faktiskt! fredag ska jag till lundby, kmr vara där hela kvällen. sen kanske jag träffar ida, annars ses jag och hon på lördag. då blir det att åka och träna med laget en sista gång innan cupen som är på söndag. söndag ska jag somsagt spela cup. it sucks! men ha, jag får väl stå ut.....

 

nu har jag faktiskt helt klar ligger i sängen, lyssnar på musik, pratar med trevligt folk på msn och kollar på roliga bloggar! livet är allt bra ibland ;)

tror det här blir mitt sista inlägg idag. och imr kmr jag inte uppdatera nånting typ eftersom att jag åker upp direkt på stan efter skolan och sen vidare till lundby. hörs antingen på fredag kväll elr lördag morgon!

ha det bra och hoppas ni haft en bra dag (k)

puss/towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0