hemma hos emma

är hos emma och vi bestämde just med våra päron att jag sover här inatt! gullitgullit
så ska hem nu till mig och packa sen back again.

men lite kort om dagen hittills eftersom jag inte bloggat nått....

utv. samtal kvart i 5 men fick gå och hämta läraren efter 10min eftersom hon aldrig kom -.-
blev avsläppt hos emma på hemvägen och hon hade börjat koka nudlar till oss :D:D:DD:D mumma!
vi åt det tillsammans med vasa kanel och te? kombinationerarna or what?
ah vi kollade på bert som gick på tv samtidigt och efter det gjorde vi klart franska film resentionen.
ska göra franskabrevet sen när vi kommer tbx och sen nått. vet inte vad, får väl hitta på nått :)

men vi hörs sen igen!

puss / ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0