hemma igen

dom slutade ju tydligen 1 idag i skolan men själv åkte jag hem vid typ halv 10.
mådde inge bra. mådda as illa, kändes som om jag skulle spy och sen vart jag helt snurrig och kändes som om jag skulle svimma :s men blev hämtad av pappa och sen låg jag i soffan resten av dan. kollade på massa filmer som gick och en hette racing for time. den var ganska bra faktiskt!

vid 3 mådde jag bättre. åkte iallafall med pappa och kinn till marieberg.
köpte en klocka och julklapp till kinn. asså hon är så blond så det inte är sant. hon såg en morgonrock hon ville ha och sen sa jag åt henne att prova den och massa. sen gick jag iväg med den för att ta en större storlek och sen köpte jag den när inte hon såg. sen gick hon och klagade på att hon ville ha den medans jag höll påsen bakom ryggen...

men ska iallafall fixa naglarna nu trorja sen ta bort smink och så. hörs puss / ida


många som har men den är snygg så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0