hemma

nu är jag hemma och sitter i min säng. jag och elin gick till emma efter att vi hade ätit en god middag, tacos! vi kom till emma vid 8 och då kollade vi lite på idol. men efter ett tag orkade vi nt kolla mer. så vi hämtade chips och dricka (elin och emma drack dricka, nt jag) och sen satte vi oss i emmas säng och kollade på wallander - prästen. sen åkte jag hem.

hela dagen idag har jag haft as ont i huvet. elr sen klockan 9 imr, så har det lixom dunkat as hårt i magen/hjärtat(+) ibland och sen blir dt svart elr snurring för ögonen i typ 2 sek. det är jävligt läskigt och jävligt jobbigt. har stått ut med det hela dagen så nu ska jag lägga mig och sova och så får vi hoppas att allt är bättre imr. för imr ska jag och mamma åka till marieberg.

hinner nog inte blogga imr bitti innan jag åker. för jag åker kanske vid 9/10. så vi hörs nog när jag kmr hem. moa kanske kmr på kvällen också! hörs puss / towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0