vi hissar&dissar

hiss:

-att vi inte har nånting att plugga på nu typ! så jääääävla skönt. har bara ett prov imr, men det kan man ändå inte plugga till och då är det ju bra. sen har vi typ bara tekniken att vara klar med v51. men det är långt kvar! (y)

-brun utan sol! åh, jag är så himla glad att det finns. för på vintern (typ nu) så är man ju as blek! och jag hatar att vara blek, så mångamångamånga plus på det!


lite överdrivet kanske...?


jag har denna som är köpt på åhlens. men när den är slut ska jag nog köpa den som ida tipsade om igår (y)

-att det bara är 1 månad minus en dag kvar tills det är julafton och att det bara är 3 och en halv vecka kvar tills vi får jullov! jippe!

diss:

-att det regnar ute! åh vädret är så himla tråkigt! snön kan väl komma snart?


när jag tittar ut ur mitt fönster imr, så får det mkt häldre se ut såhär, än så som det ser ut nu. men i skolan så är det jävligt jobbigt när det är snö, alla kastar snöbollar och det suger (n)

puss/towe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0